klacht indienen

Mocht u niet tevreden zijn over uw ervaring met CASA Klinieken, dan stellen wij het op prijs als u eerst over uw klacht wilt praten met degene met wie u bij CASA Klinieken contact heeft gehad.

Klachtbemiddeling
Als u niet zelf uw klacht met de betrokkene wilt bespreken, kunt u een officiele klacht indienen bij een klachtenfunctionaris van DOKh; een onafhankelijke en erkende klachten- en geschilleninstantie waar CASA Klinieken bij is aangesloten.
In de folder leest u meer over de klachtenregeling.

Geschillenprocedure
Komt u samen met de klachtenfunctionaris niet tot een oplossing? Dan is er de mogelijkheid om uw klachtenprocedure voort te zetten. Uw klacht wordt vanaf dit moment een geschil genoemd.
In de folder wordt beschreven hoe de geschillenprocedure in zijn werk gaat.

Voor meer informatie over de klachtbemiddeling en geschillenprocedure leest u hier verder.

 

Laatst gewijzigd op 02/02/2017 - 12:22